torsdag 16 augusti 2012

onsdag

mormors solrosor

eline har bytt förskola. vi skulle hämta henne klockan 2 men just då var hon upptagen med att äta en korv

i hörnet ligger en pärlplatta som hon har lagt

vi gick hela vägen hem. sen skulle vi FIKA. till min stora förtjusning hade mormor bakat en tigerkaka

jag plockade 2 liter blåbär i skogen. blåbär är lättsamma att rensa om man har en såndär ram att rensa dom i

här är ett misstag att lära av. anledning att skaffa sig fula bärplockarkläder. innan alla andra kläder och skor jag har blir täckta av blåbärsfläckar
när jag kom in hade eline dragit in en massa blomskräp i fotöljen. sådär kan du ju inte göra, det finns personer som kan vara allergiska mot gräs. sa jag.

vi dammsög upp allt med centraldammsugaren

sen skulle mormor bjuda på aborrfileer som dom fiskat
det blev nåt fel med inställningen på den här bilden
såhär såg det väl ut egentligen

en  bild på en tavla eller ett vykort. min moster tog den

jag och min kusin

2 kommentarer:

  1. så himla fint inlägg. plus eline är så jävla söt så jag vill dö

    SvaraRadera
  2. jag läser cirka fyra stycken bloggar och din blogg är den bästa bloggen.

    SvaraRadera

hej allihopa