onsdag 15 augusti 2012


jag har hittat min kameraladdare. den låg helt logiskt i en låda tillsammans med andra tekniska laddargrejer. men det kändes inte som att det var jag som lagt den där. när jag laddade över bilderna så använde jag en kortläsare och då kom det över en massa gamla filmer också eftersom jag använde minneskortet till min filmkamera förut. förra året när vi var och hälsade på i skåne så bodde vi lite hos emanuel men han var tvungen att jobba hela dagarna och internet var jättedåligt så det enda vi kunde göra var att se game of thrones på hans data. fast thilde hade redan sett det innan och berättat allt som skulle hända men jag ville se den ändå.  det var en cool serie. det finns en säsong 2, jag och thilde ska försöka titta på den ihopa. sen åker jag tåg till skåne på söndag igen, soliga hälsningar från ett liv som repeterar sig. utom att min favorithändelse i en serie inte är incest längre, det var på skoj. min favorithändelse i en serie är kanske mord eller kärleksbekymmer

2 kommentarer:

hej allihopa