lördag 18 augusti 2012

jag har gjort en så jävla dålig grej. igår tappade jag min digitalkamera på bussen, nu är den kanske borta förevigt. jag ska inte köpa tekniska prylar i konstig färg, det här har redan hänt förut senast jag köpte en ny mobiltelefon i rosa. då tappade jag den på skolan och fick aldrig igen den. jag fick köpa en ny.
  
jag ville ju ha min kamera extra mycket när jag åkte till skåne!! jag skulle ju ta kort på min farmor!! nu har jag grävt fram en gammal familjekamera som jag ska ta med istället. vilken död nödlösning. den är köpt i början av 2000talet och kräver AAbatterier och den har en batteritid på ca 10 min. minneskortet var fullt med gamla bilder som jag var tvungen att föra över. typ dom här på sven
 
 eller den här mystiska bilden på en hand. eller david skitliten kör en traktor
och eline då. hon är en BÄBIS. andreas har födelsedag kanske fyller han typ 12
här står jag på ett tåg med en såndär mobil och smsar nån viktig. säkert dåvarande pojkvän eller thilde. eller ska gå och åka en väldigt bestämd karusell med david i danmark. ha aldrig håret sådär igen. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej allihopa