måndag 18 juni 2012

wwwsfsfds

jag bokade om min hemresa i söndags morgon med +10 dagar. för lite olika anledningar. alltså det är tio lediga dagar så man kan säga delvis det är semester. men också delvis eller mest för att skjuta upp egen separationsångest. jag vill flytta hem. men jag längtar inte efter flyttomställningen. eller chock-hejdå-gråten. jag har redan gruvat i flera veckor. men nu känns det långt borta igen. lite lättare att koppla bort. inte helt. men allt känns lite mindre dåligt och lite mera bra. mår kanske illa om två veckor igen. men det är ju då


resten av söndagen var fint väder. solade vid kattsjön. det tar 20 min att gå dit.  rätt mycket folk men inte så högljutt. jag hade tänkt läsa lite i harry potter und der stein der weisen men började aldrig. kanske nästa vecka.

3 kommentarer:

  1. Hur kunde du inte läsa Harry Potter......

    SvaraRadera
  2. SKA DU STANNA LÄNGRE YEY jag åker hem 16 juli på kvällen, då ses vi innan??? och du har varit i lugano din lille jevel KRAMKRAM

    SvaraRadera
  3. Hahaha fyfan vilken bild haha stackars tyska hpläsare

    SvaraRadera

hej allihopa