tisdag 19 juni 2012

vad ska jag GÖRA

efter-bigbrother-dilmma: det går ju inte att använda bloggkoll längre om man vill följa annica och marcelos bloggar för alla andra inlägg DRUNKNAR ju i deras dagliga MASSuppdatering


här kommer resten av saker som är irriterande:
1. torra ögonlock
2. den här VÄRMEN
3. när jag hade ont i huvudet igår för jag blev uttorkad för det är så jävla hävjpas sTÖRIGT VARMT. och jag hatar att 4. SVETTAS 5. lukten av DÖD SOLBRÄND HUD 6. att man måste DUSCHA bort det. vem vill ställa sig i en varm dusch? vem vill duscha i kallt vatten? vem vill vara BLÖT? jag önskar för 55ggn att smutset kunde sugas upp av sig självt. eller att jag kunde hitta/fatta: 7. vars i helvete säljer dom torrschampoo i det här landet nr 8. idag när jag blev utelåst på balkongen av en arg sjuåring. bilden ovan är inte från det tillfället. jag stod och knackade på fönstret med mitt argaste stirr

inköpslista:
våtservetter
isglass

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej allihopa