onsdag 4 april 2012

tv

längtar tills jag orkar följa någonting annat TV än big brother. för jag kan oftast bara se tvprogram en i taget. inte blanda. nu får ju relationen mellan jennifer och marcel äta halva programtiden och jag tycker den är jobbig att se på. den är giftig. kan någon klippa om. här är mina favoritpersoner 1. annica 2. lars 3. joe

min serielista i ordning från när jag började lite bry mig om serier i tvåan på gymnasiet:
* säsong 1 av paris hilton my BFF
* alla säsonger av scrubs
* en säsong av glee
* hela twin peaks
* en säsong av skins
* ingen bor i skogen
* jag tror jag har sett iallafall en halv säsong av flight of the conchords
* säsong 1 av game of THRONES
* 3 säsonger ally mcbeal

jag är rätt svårflirtad när det kommer till TVprogram. men jag har alltid varit fascinerad av andra som gärna tittar på TV för det verkar så skönt. jag önskar jag kunde njuta mer av att titta på TV men jag har alltid varit en som sitter mer vid datorn

1 kommentar:

  1. hahaha teen mom då??
    jag älskar fan å se på tv!!! miss u

    SvaraRadera

hej allihopa