måndag 9 april 2012

påskmåndagen

hej och glad påsk i efterhand. här är en revolutionerande upptäckt

internetsladden sträcker sig längre än jag förstått. jag har i cirka åtta månaders tid trott att jag bara kunnat sitta vid skrivbordet för att ha internetuppkoppling. jag har önskat att det fanns trådlöst internet tills jag fattade idag att jag inte behöver det. sladden kan ju STRÄCKA SIG ÖVER HELA RUMMEt. jag ser fram emot att börja sitta vid nya platser för att chatta på facebook eller prata på skype. så jävla roligt tycker jag att det är med omväxling. sitter i min säng.

över lördag till söndag kväll gjorde jag en resa ut till interlaken tillsammans med några stycken andra tjejer. vi bodde en natt på hostel och på söndagen var vi och gick i en grotta.

jag ska ladda in bilder att visa när jag orkar sträcka mig efter kameran

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej allihopa