tisdag 3 april 2012

lite bilder på linnea


men först den här bra bilden på en jävligt bra lapp jag hittade lördag morgon

efter jag kokat jordgubbsgröt till linnea (för jag såg det på annikas blogg en gång. och det fanns jordgubbar i kylen för migros och coop krigar med extrapris) åkte vi in till zürich. jag hade sagt till henne att det skulle vara en loppis men den var inte. tror loppisar är en höstgrej. vi satte oss vid några båtar istället

sedan tog vi oss ut på aupairpicnic i bra vår/pre-sommar väder. jag åt säkert ett helt kg genmanipulerade jordgubbar själv plus allt annat som fanns. gud vad jag längtar mer efter helsommardagarna då man kan sitta så här och sola. jag måste köpa en baddräkt.

ruffsig linnea på söndagen. jag tog inte så mycket mer bilder. jag är nästan bild och bloggtrött

2 kommentarer:

  1. Det är okej det där med loppisen, jag måste ändå spara pengar till Milano……. Supermysiiiigt ju tack hihi kram

    SvaraRadera
  2. så himla härligt, längtar tills det är det där vädret här i sverige och OBS så himla snygg du är i din frisyr, passar dig så himla bra!

    SvaraRadera

hej allihopa