tisdag 3 april 2012

Du är utloggad eftersom du inte har varit aktiv de senaste 30 minuterna.

jag kände inte för att gå ut på förmiddagen idag. det ska bli varmt väder men regn. jag brukar tänka annars att jag ska gå ut en liten stund varje dag, men det kändes så kallt. jag tittar på kurser man kan läsa vid universitetet. det finns så mycket. det är mest stressande. det är tråkigt för att sånt här skulle man kunna känna att det ska kännas kul. exempel vad kul att bli vuxen och få lära sig saker och sen kan man jobba med något. jag får ont i magen av att tänka på att bestämma för att det ligger en gnagande bitter underton av beslutsångest. när man inte vet jättemycket och jättesäkert vad som skulle vara bäst.

ett tag tänkte jag att jag skulle läsa tyska i tyskland i höst men jag känner mig helt mätt på allt som är nytt. jag romantiserar tanken att flytta hem och bo i ett normalt svenskt liv, åka ultrabussar och köpa yoghurt på ica

1 kommentar:

  1. Hej jag tycker det låter bra att du kommer hem och åker ultrabussar, tills du har bestämt dig vad du vill härnäst!

    SvaraRadera

hej allihopa