måndag 30 januari 2012

varför jämför vi när alla ser olika ut..? :S


dötid måndagar. här är livet för en som inte går i skolan! målar läpparna och tuggar tuggummi. köpte två förpackningar i helgen när jag skulle lyxa till det, kostade mig 1 frank/st på kkiosk när det var extrapris. sen betalade jag 20 frank för att gå på klubb, kan ni tänka er det. housemusik 6h i sträck. varför är det så jävla modernt... men det gjorde inget för det var anas födelsedagsinitiativ, det fanns fri tillgång till chokladkaka och frukt, jag hade mycket roligt. sen sov jag till klockan 11 på söndag.

annars försöker jag att inte köpa så mycket, för att jag ska träffa hanna i berlin om mindre än en månad. i tyskland det lovordade billiga landet ska man enligt uppgift kunna klippa håret hos frisör för 18 euro. om det är sant ska jag slå till

5 kommentarer:

  1. alltså nellie du är bäst plus jag har lovat mig själv att endast köpa saker med drix denna månad och spara hela min lön

    SvaraRadera
  2. love you för att du är den enda som pallar kommentera min blogg

    SvaraRadera
  3. det är så sant så! det som är skillnaden mellan dig & mig just nu. du sparar pengar för att det är dyrt och jag köper saker för att det är billigt. herregud. 1-0 till dig nellsan.

    SvaraRadera
  4. De var typ julkakor, http://www.recept.nu/1.273658/leila_lindholm/kakor_tartor/mjol/leilas_chocolate_gingerbread_cookies

    Jättegooooda, fast se till att använda rätt mängd mjöl annars blir de helt platta haha. Men aasgoooodaaa med ingefära osvosv:D Och fint med läppstift

    SvaraRadera
  5. spara pengarna till Berlin! finns bra grejer där. :D

    ... housemusik är ju väldigt bra! Du måste lyssna på rätt bara. Och det är inte modernt alls, house är riktigt gammalt nuförtin', från 70-talet sisådär.

    PÅSEN var STOR, någon sådan där plus-size. Kanske 10 kg. lol jag vet inte.

    SvaraRadera

hej allihopa