söndag 29 januari 2012

att jag egentligen bor i kylan med snönn och slask på marken



1 kommentar:

  1. Utsikt! fin stad ändå fast det ser ruggigt ut.

    Hoodien hade jag lånat av min kille utan att fråga för han är bortrest.

    Om böcker: Jag läser mycket, speciellt för att jag pluggar idéhistoria, så det är oftast sådant som rör historia, gamla böcker, biografier, Montaigne, filosofiska verk, etc.
    Annars läste jag just en liten novellsamling som hette Japanese Tales of Mystery and Imagination av Edogawa Rampo och en annan bok som heter På Marmorklippan av Ernst Jünger.

    Måste nog medge att jag läser långt mycket mera gammal litteratur än ny, fast jag provar på nyutkommet också. Några favoritförfattare är John Steinbeck och modern är Douglas Coupland.

    Sen läser jag Fantomen också :D :D:D

    SvaraRadera

hej allihopa