söndag 29 januari 2012

alla bra



fikapaus

1 kommentar:

  1. Alltså såhär gick det till när min stackars kamera gick sönT. Jag packade ned den i min fula väska när jag skulle på middag/fest hos klara, lindade in den i en tröja för att den inte skulle få massa stötar medans jag cyklade med väskan etc. Kastade även ned 6st krokodil-öl i väskan. Cyklar till klara, kommer fram till henne öppnar väskan och ser att där ligger kameran inlindad i en tunn tröja och BADAR i öl för att en jävla krokodilöl har bestämt sig för att få ett microlitet hål och läka ur sig allt sitt innehåll. Sedan kunde jag ta några bilder och trodde att det var lugnt men allt eftersom kvällen fortlöpte blev kameran knäppare och knäppare och nu är den helt cp. Alltså startar gör en ju men kan inte ens ta bilder osv.

    det värsta är att det inte var min egen utan "familjens" dock bara jag som använde den och att köpa en ny för ca 5000 till familjen känns ej kul eftersom att jag har lite pengar och vet att de inte använder den, vill köpa en egen kamera jag kan äga själv och ta med när jag flyttar hemifrån om jag ska lägga ut så mycket pengar.... har ej heller berättat för jackson för han kommer bli rosenrasande. vet ej hur jag ska lösa detta, vet inte om jag bara ska köpa en ny likadan i smyg och låtsas som inget eller bara erkänna och typ bli slaktad av jacksons vrede.

    SvaraRadera

hej allihopa