torsdag 8 december 2011

KRAM


haha alltså hur mycket humörsvängningar kan en och samma person ha på en dag undrar jag. hela morgonen idag har jag vart så jävla otaggad. alltså 101% sura tjejen allt suger utan anledning. sen var jag glad över lunchen. sen tappade jag taggen lite sen var jag på min tyskalektion och nu är jag hemma och känner mig som om det är en evig fredagkväll fast det bara är torsdag

jag åt först en mandarin och sen hämtade jag en till!!!

woho!!!!

jag fyndade den här påsen på coop idag. ända sedan dom började sätta ut dessa julpåsar (typ i oktober) har jag undrat vad man egentligen får i dom. såg alltid ut som värsta kapet, men sen kostade dom 7 frank/runt 50 kr styck, så har aldrig orkat köpa en eller fattat vad jag skulle köpa den till. mEN IDAG DEN ÅTTONDE DECEMBER så har coop blivit tvungna att stå sitt kast över att dom började med jultramset så jävla tidigt. innan min tyskalektion var jag på coop och hittade en sån här säck i 50%-korgen. då slog jag till... man fick

NUMMER 1. 2(...) st skitsmå cailler chokladbitar. vet f.ö ingenting om chokladen i schweiz. cailler och lindts choklad säljer dom på coop, från migros kan man köpa (deras egna märke) "freys" som kommer i typ 43545456 olika sorter och blandningar. NUMMER 2. små yoghurtgodisar. 6 stycken. åt tre stycken före min tyskalektion och fick skitont i magen. sen fick man även två må milky way och en liten förpackning gummibjörnar. NR 3. 100g choklad av choco ch "the swiss chocolate"... lol... NUMMER 4. detta var vad som alltid lockade i dessa påsar. nämligen en lebkuchen-chlaus. jag fattar inte riktigt vad en lebkuchen är. typ en kryddig mjuk kaka av nåt slag.... tycker den ser så god ut. fast borde ju kanske prova en ordentlig istället för nån e-preparerad från cOOP

sen var resten av min 450 g chlaussäck garniert såna jordnötter m. skal. fast lika glad för det är jag, det är ju fredag imorgon. skalar jordnötter och räknar dagar

2 kommentarer:

  1. schnuuuuuuuuuuuuu kan du ba komma hem

    SvaraRadera
  2. OMG IM BACK
    nu är jag hemma i skånesverige och har tillgång till all the internetz igen

    Jag kan kommentera! Jag kan läsa! Jag kan do magic!

    Förutom det kan jag aldrig hålla mig borta från sådana dära julpåsar. Det är någonting speciellt lockande med dem.

    SvaraRadera

hej allihopa