fredag 28 oktober 2011


haha alltså är livet lätt när man gör sitt bästa för att se normal ut... jag har skurit mig i fingret med osthyveln. det blev ett otäckt sår och nu är jag rädd för att drabbas av blodförgiftning, men jag byter plåster en gång om dagen och vårdar såret ömt. och jag har köpt denna tröjan för 3 frank. jag tycker den är fin, men jag undrar hur allmänt okej det är för mig att använda den här. innan valet som var här förra helgen så var vartannat reklamplakat tapetserat med största partiet SvPs valaffisch: svarta fötter som sprang över den schweiziska flaggan samt texten JETZT IST GENUG! MASSEINENVANDERING STOPPEN! under. det betyder nu är det nog! stoppa massinvandringen. men man måste väl va tillåten att gilla schweiz. plus om dom rear ut härliga tröjor på överskott, vad ska man göra då. i helgen ska jag gå på en loppmarknad så stay tune
d
xoxox

1 kommentar:

  1. ja du är en tusen gånger bättre vän en vattenklosetten!! OKEJ KUNG! Jag vill verkligen fira din födelsedag IRL!

    SvaraRadera

hej allihopa