torsdag 27 oktober 2011

ANNOUNCEMent

jag ska börja med julklappar nu. alltså dom har redan börjat med allt julpynt och julgodis i affärerna, det är säsong för apelsiner/mandariner, jag vet att det finns annas svenska pepparkakor på migros, jag har hittat jättefina presentboxar på warenmarkt. och när jag lyssnar på julmusik blir jag så jävla glad. för jag vet jag ska få komma hem till jul igen en sväng och det kommer bli så jävla bäst.

alla som vet om och läser denna blogg är berättigad till en julklapp så om ni vill kan ni ge mig tips på vad ni helst vill ha (den som inte gör det får bara billig äcklig choklad). ex smycken, kindermaxi, nånting i en fin färg, en vinflaska, öl, kakor, en tröja med djurtryck, en kitsch tekopp, bättre choklad från schweiz, jag kan be barnen baka såna här hysteriska möss som ni ser på bilden ovan, en klocka... bestick, rosetter, chaite i små påsar, macarons... eller vad ni än kommer på!! jag ska leta dag ut och dag in efter de bästa julklapparna

puss kram från en som saknar er

3 kommentarer:

  1. hej gumman! längtar tills du kommer hem. har en massa att berätta och vill veta ALLT! en bra julklapp vore om du vill komma till miniläggan på haga och så kan vi dricka vin och käka god mat i vintermörkret plus (men det tyckte jag var självklart) snacka jättemycket skit.
    kramen.

    SvaraRadera
  2. vill ju ha exakt allt det där.......................................................................................................................måste nog åka till schweiz

    SvaraRadera
  3. jag vill lätt ha de där mössen. fast jag kan ju hämta dem själv snart!!!!!!!

    SvaraRadera

hej allihopa