torsdag 27 oktober 2011

asså helvete

jag tycker alltid att jag ska vara så himla smart med disk och använda gamla skålar som står på diskbänken när jag vill ha ett mellanmål eller så, för tänker att det är väl ändå bara nån unge som ätit jogurt ur den. hur farligt kan det vara. men idag la jag ett skivat ägg i en av kinaskålarna jag köpte i hej-present åt barnen på lagerhaus för 15kr innan jag flyttade hit, och sen åt jag ägget ur skålen med gaffel. också märkte jag att det smakade apelsin! SÄMSTA KOMBON

och jag är skiträdd för att ha hål i tänderna! det känns kallt i tanden med en brun fläck på. alltså det här dilemmat:
< jag vet att det är karies!!!!!
> fast varför skulle det vara det nu, jag har aldrig haft hål i tänderna annars
< utom förra året! då lagade dom ett litet hål i en annan tand. med plast
> men jag märkte aldrig själv att jag hade det hålet, det gjorde aldrig ont eller så
< om jag har ett hål kostar det typ 20k att laga här
> jag har tandläkartid i sverige (min sista gratis) den 23e december kl 11:00
< fsaohsoadsi0sadufr :(

så nu har jag köpt munskölj

3 kommentarer:

  1. Nellie kommer du hinna hem till din födelsedag eller firar du i schweeeizzzzzz?

    SvaraRadera
  2. Har Ni ingen Livsmedelshygien i switzerland? Man kan ju bli magsjuk....

    SvaraRadera
  3. härdar immunsystemet. plys jag blir aldrig magsjuk!!

    SvaraRadera

hej allihopa