torsdag 24 mars 2011

UPPDATERING

snabba updates
1. två lamm imorse. båda var svarta. jag höll i det minsta när jag kom hem från skolan, det var fortfarande kladdigt. dock gulligt och medgörligt
2. jag har min data på skolan och jag har tappat batteriet till min kamera
3. det e facking snöstorm ute
4. jag har gjort halkbanan nu. utvecklar mer sen. har inte tid. måste kissa och äta middag och sedan ska jag gå ut i dödsovädret igen pga ska träffa jenny nu när hon är hemma från thailand pga ska hälsa på lina med föregående nämnda sällskap

hej dååååååååååååååååååååååååååååååååå

4 kommentarer:

  1. heheh alltså, det var ju ett skämt. tyckte jag var rolig. Grejen var ju att jag menade att jag såg ut som på gifen när jag log med tänderna!

    SvaraRadera
  2. vad för sorts kamera har du. hittade ett kamerabatteri i a2027 idag. lämnade det där för var inte så intressant. tänkte bara om du ville ha en gnutta hopp

    SvaraRadera

hej allihopa