fredag 25 mars 2011

mobildokumentation 7


diverse med djur. min lillebror #2 david klappar en ren på stan och thilde med stella i knät.

min sushi som jag gjorde hemma hos klara. ändå att alla blev helt OK utom den i vänstra hörnet som råkade se ut lite som en påse med sopor i

olika pers på ölkväll hemma hos klara

jag och hanna i bakgrunden. thilde på andra bilden. från rymdfesten. ska klippa ihop en film från den festen snart jag lovar jag måste bara hitta nån slags tid till det

67 av dom burkarna var tingsryd. kul. vi köpte 1 kg bakisgodis för pengarna sen

1. bra städhumör! 2. ursäkta till den som är blodrädd. men detta är vad stella gjorde mot mig med endast 1 klo

1. haha! detta är kul. för att för det första ser det ut som att det står sugen på börs och för det andra så ser ä/öt ut så för att maja stavade bärs fel från början. hon stavade det så här: bers. haha!!! 2. donnor

haha. vi skulle laga mat en gång. la creme fraichen på huve för att spexa. sen va thilde ändå bättre än mig på det.

orkar ej med detta hyckleri från konsums sida. kolla noga. först man ba yes! extra billig tingsryd. sen går man närme och ba... eller? i lesshetens tecken drack jag 5,2 istället trolololol

1. älskar den som sprayar dödsbudskap på reklampelarna innan man går till skolan. förgyller min dag. 2. majken på promenad och mina känger.

ja men anvisningar: kolla på sälen 3 sek och kolla på maja 3 sek och känn kuslig likhet tränga in i era ögon

1. VILL HA EN KATT SOM HETER CATNAP 2. jag och sven tar power/catnap

till alla förvirrade: detta inlägg postades i något slags efterhand för att jag sparat det som utkast först. tokit bloggliv

3 kommentarer:

  1. Orkar inte att tröjan lagt sig så att det ser ut som att jag har en riktigt saftig bilring på sista bilden..... :(
    Annart jälit niiice! ;)

    SvaraRadera
  2. hahahha jag och sälen alltså. Skrattade sönder.

    SvaraRadera

hej allihopa