tisdag 22 mars 2011

fråga hur många som bor i hans lägenhet


Min senaste kyss fick jag på munnen trololololo lol
Jag lyssnar på rihanna. hela tiden. till och från skolan
Jag mår bäst när jag fått sova och äta ordentligt! annars gnellie
Jag pratar olika mycket till och från

Jag älskar/tycker om sven
Min bästa vän är fler än en
Min första riktiga kyss var med en tjejkompis i sjuan. och det räknas! minns ej annars
Jag avskyr... ingenting? vet inte. avskyr är så jävla fånigt/obehagligt ord. man ba jag hatar detta men jag är för pk för att säga det

Kärlek är tänker mig att det är när eline 4 år vänder sig om till sin mamma mitt i barndopet för att viska detta: mamma. visst älskar du mig
Jag kommer alltid att försöka köra bil så gott jag kan
Jag är hemligt förälskad i andreas. vi är intresserade i en som heter andreas

Sist jag grät var en gång efter jag och min pappa hade övningskört och jag körde kasst. eller grät ej men höll fan på o börja
Min mobiltelefon är rosa. men även blivit SJUKT seg
När jag vaknar på morgonen snoozar obligatoriskt i 20-30min
Innan jag går och lägger mig brukar jag datta... haha

Just nu tänker jag på kaviar
Bebisar är så jävla fina. ♥♥♥. mjuka. luktar gott
Homosexuella är öh?? vem skrev denna
Blondinbella är... blond?
Jag vill verkligen vara snäll

(snäll kanin)
p.s tog detta av klara

4 kommentarer:

  1. Lånar/tar/snor bilden på mig och Odd.takk :)

    SvaraRadera
  2. ska börja göra din blogglista kan ju vara roligt att veta eller något

    SvaraRadera
  3. gjorde såhär:
    köpte en turkos ögonskugga på tradera.
    målade mina läppar med en blå kajal.
    hedde på liiit läppglans eller nå
    och toppade med ögonskuggan

    SvaraRadera

hej allihopa