söndag 27 december 2009

bild på hallon är endast utfyllnad







tog den på julafton och kände så här: fin vacker estetisk harmonisk bild att ha i min blogg. detta är ett trick för att folk ej ska kräkas på texten och dra vidare utan känna mer så här mm lättsmält pretto som tar bilder på julkuler. buhuhu. det var inte ens jag som tog den bilden.

är så jävla trött och sur!! gör detta om dagarna:
* vaknar
* sover
* äter
* tänker på sagan om ringen
* sover

kan nån rädda mig?? tittar inte ens på twin peaks för att det kräver för mycket engagemang. skulle egentligen göra det inatt men nu blev jag trött. ska sova efter att ni svarat på den här frågan: varför leder nils omröstningen?

2 kommentarer:

  1. För att Nils har kuk : D

    SvaraRadera
  2. jag vet nte jag röstade på bella! fin bilden på dig är nellie!!!

    SvaraRadera

hej allihopa