lördag 26 december 2009

vilken skulle du hellre ligga med


jag har panikstartat en ny omröstning som pågår fram till nyår. den är ej så genomtänkt men efter nyår så kommer det nog komma roligare och mer genomtänkta omröstningar. tänker att ni här väl ingen tid att hålla på och rösta i mellandagarna ändå. i mellandagarna tänker jag titta på säsong 2 av twin peaks och jag hade även tänkt läsa sagan om ringen-triologin men det gick ej för min lillebror hade tagit den till skolan. inte så roligt men ändå ett faktum. ska nu se klart sista avsnittet i säsong 1 av twin peaks så att jag ens kan börja på tvåan nån gång. ha det härligt god jul hej då

2 kommentarer:

  1. Undrade alltid om agent Cooper nånsin kom tillbaks till twin peaks efter säsong 2 han verka ju inte vara sig själv han kanske blev alkoholist och hamna i Chigago.

    SvaraRadera
  2. twin peaks <3

    http://open.spotify.com/track/4Ni3g9l8QXQOQEpux6CjF1

    SvaraRadera

hej allihopa