söndag 27 december 2009

viktigt

jag har antagit att alla förstod vilken nils jag menade i min omröstning med tanke på det andra alternativet dvs "blondinbella", men jag fick en uppenbarelse idag om att man ej kan hålla på och ta sånt för givet.

här följer exempel på olika nils som jag INTE menar
* nils karlsson pyssling
* nils "nisse" hult
* nils hervén
* nils som red på en gås genom hela sverige ("nils holgersson")
* alla andra nils ni kan tänkas känna utom om han heter nils grundberg

den nils jag menar är alltså nils STORSTADSPOJKEN grundberg som är blondinbellas pojkvän. till höger på bilden nedan hittar ni honom.

så ni kan veta helt säkert :CC

3 kommentarer:

  1. visst vet du att blondisbellis kommer till umeå snart för hon är med och leder det så kallade BLOGGRUSET om det nu ens hette så

    SvaraRadera
  2. läser inte ens bellis blogg men jag har alltid gilla ms piggy

    SvaraRadera
  3. jag tar gärna en idolbild men då måste du vara med för annars vågar jag inte

    förresten! tänk om vi då hamnar på hennes blogg!!!
    "träffade ett par jättesöta bloggläsare också!"

    SvaraRadera

hej allihopa