lördag 22 december 2012

resten av "youcam"året


kunde börja använda värda solglasögonen i juni

fortsatte svettas och torka ut. använde fet kräm.

trillade i en skog på fyllan och slog upp ett sår på armen

försökte mig på sån där... nagellackskonst... och drack rivella blå ut i juli

så här såg jag ut sista kvällen i zürich

hem! hem till sverige! finaste dagen på detta år

fick min första parkeringsböter i augusti

åt en del glass

började fåniga kursen på universitetet i september... ååå

fick flytta in i hannas lägga i oktober! BÄST! eller inte att hon flyttade egentligen. men det är ett sjukt bra ställe att bo på

enda bilderna från november: äter nudlar i klaras hus....... knäppt. cirkulerade säkerligen en del il baron i blodet här

å december, skrattat framför datan åt första säsongen av adventure time. här är f.ö enda gången det vart en fördel att min kamera är i hörnet sådär. slut

1 kommentar:

  1. hei hei har fixat kommentarsfält nu!! plus saknade dig med thilde!!! och skickar julklapparna strax. var tvungen att få julklappspengar så att jag kunde köpa alla. lol.
    kram

    SvaraRadera

hej allihopa