lördag 22 december 2012

min födelsedag

A) vaknade i stöcke och blev sjungen för


B) gick till mormor och bakade kakor

C) blev skjutsad till stan för att hämta ut en tårta från NK som jag köpt t mig själv för 180 spänn. bad dom skriva sådär också men måste säga att jag är föga imponerad av denna tårtas dekoration, vilket själlöst typsnitt. som att jag gick på dagis typ

D) kafferep med mina fina fina fina fina fina fina vänner. mAJA ÄR HEMMA! bästa födelsedagspresenten. i materiell väg fick jag en hel del värt också. typ blå glitterstrumpbyxor av annika och maja gav mig två apfina tröjor från frankrike

E) åt middag på gandhi!!!!!!!!och D) efter middagen skjutsade geronimo ner mig på systemet. köpte en liten falska äckligt bubbel.. obs ej vodka. kassören sa grattis.

F) sen gick vi på bio och såg den här värda

1 kommentar:

  1. ...................................sveket :''''((((((((((((((((((((((((((((((((((((

    SvaraRadera

hej allihopa