torsdag 6 december 2012

hej hanna


jag har råkat facka upp 2 grejer

1. knappen på ugnen. skulle ta bort tejpen som höll den från å glappa också föll hela knappens innanmäte ut. sen funkade inget. men hyresvärd har lovat att ordna en splitterny för den hade nåra år på nacken


2. jag råkade frysa ihjäl din blomma en gång när jag öppnade fönstret. förlåt!!! så sorgligt att se den. den ba säckade ihop. du får en ny av den också. när du köm hem


men har iallafall bytt gardiner t nåra mer juliga som mamma köpte till mig på HEMTEX. före och efter bild + en close up på mitt ej julpynt men babushkan och huset är typ d enda pynt jag äger. båda är sparbössor. hoppas allt är bra i landet av rave, bratwurst och öl. saknar dey. kram pus

1 kommentar:

  1. hej hej på dig min vän. det är okej med blomman, men ge inte upp. jag har också dödat den en gång men den återhämtade sig! alltså från en liten skrump. ungen var ju på tiden det är ju knappast meningen att man ska behöva tejpa fast knappen haha...
    saknar dig extra mycket i juletid. önskar lite att jag kunde komma hem.
    i landet av rave ska jag klubba hela natten lång. vi har nämligen inflyttningsfest ikväll (över 70 pers bjudna :S) vi kommer garanterat att dricka öl och bartenderhanna ska få göra en mojitobål!! aber ich vermisse bratwurst... übrigens habe ich eine neue gruppe in deutsch klasse. kram och puss

    SvaraRadera

hej allihopa