tisdag 4 december 2012

baronen


här är en helt normal förfest

jag önskar man kunde radera uttryck ur sitt ansiktsregister. då skulle denna fylleblick va först ut evigt bört

här är en manipulerad bild men ur mitt sanningens öga bakom exakt det här ögonblicket såg jag det säkert naturtroget
efter jag sett den här bilden så sa jag till kim att om hon varit en dammsugarförsäljare och velat sälja en dammsguare till mig samtidigt som hon såg ut sådär, så hade jag köpt en. det fanns vissa som inte höll med. men så övertygande tyckte jag den blicken kändes
sen vet ej

va gör ni, vad gjorde jag, etc

2 kommentarer:

  1. hahahah det här blögginlägg1 var hilarious!! först ut evigt bört med intensiva fylleblickar! du skelar iaf ej!
    och aaaaaaaahah damsugarförsäljarbilden oh lord. den! ja den, så himla säljande

    SvaraRadera
  2. obs läste det där om dammsugarförsäljningen högt för mamma och visade bilden. Hon skrattade!! mkt!!
    men hon sa även att hon ej hade velat köpa dammsugare av mig

    SvaraRadera

hej allihopa