söndag 1 juli 2012

WWWWsssssWWWW


dessa deppiga bilder ska illustrera hur illa ställt det har vart med mina ögonlock av ingen anledning alls. jag bara vaknar på morgonen ibland så är dom sådär svullna. vet fortfarande inte riktigt vad jag ska göra åt det. försöker äta mindre tomater. använda solglasögon och solskyddsfaktor och fet kräm men alla krämer man lägger på kliar.

fast nu har det varit bättre i två dagar, sen 3/4 av min familj kom hit har jag fått vara distraherad från mina ögonlock så dom kunde läka ihop lite. jag har haft en helg av guld. men imorgon åker dom igen. fast före det ska vi äta en hotellfrukost ihopa. sen 2 veckor av jobb. sen SEMESTER. sen sverige. sen vet ej. typ komvux

1 kommentar:

  1. hei schnubi!
    får jag
    1. adressen svar: ja!!
    2. hyra din lägga om ingen annan redan ska svar: pratade med frida om det idag :// men vi har ju ej spikat plus att om hon ska hyra måste hon hyra ut sin lägga
    3. veta när du är i umeå igen??? så vi kan träffas? jag flyttar hem 23e men du eväl ute på en luff då :**(((( jag är hemma då tror jag!! åker ttyp den 27 eller något :D

    SvaraRadera

hej allihopa