torsdag 28 juni 2012

TOROsdag

hej! jag har haft en mystisk influensa den här veckan. när jag kände det i måndags trodde jag först jag fortfarande var tvådagars-bakfull men sedan när ett barn klagade över samma kunde jag känna mig sjuk med gott samvete. jag har mått illa och haft ont i kroppen och svettats och sovit mycket och drömt konstiga saker. inatt drömde jag att jag köpte 5 glasskulor i en våffelstrut för 210 kronor men att någon stötte till mig så jag tappade all glass på marken och att det kändes så jobbigt att jag började gråta jättemycket. så konstigt! skulle aldrig gråta över spilld glass i mitt verkliga liv

idag ska jag STÄDA. ska passa på och dammsuga fläkten i datan. imorgn kommer mamma och pappa och david. då måste det va rent här. kram puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej allihopa