fredag 22 juni 2012

midsommarafton är



vanlig fredag. vanlig jobbdag. jag ska jobba i exakt 3 veckor till. yr.no säger att det ska bli 30 grader när min familj minus andreas kommer ner nästa helg. herregud! om det stämmer kommer alla svettas bort och dö. men längtar 564765765 ggr

all separationsångest och dåligt samvete har gått över sen 4 dagar. hoppas det aldrig kommer tillbaka. nu kan jag sakna saker i riktig ordning. dvs jag behöver inte kolla på saker här och tänka att jag kommer sakna det samtidigt som jag saknar svenska saker. så jävla förvirrande det var. här är allt jag längtar efter i en punktlista:
  • ALLA MINA VÄNNER. varenda gång jag öppnar internet så är det första jag gör alltid att kolla annika maja fanny hanna kim thilde klaras bloggar. är förmodligen den mest frekventa besökaren på samtliga. i typ 9 av 10 fall har ingen hunnit uppdatera för alla är upptagna med jobb eller svensk sommar. ibland läser jag i arkiven istället. 
  • STÖCKE. jag skypade min pappa igår. hans ipad kan skypa från hela gården. den visar jättebra bild. jag fick se: vår gräsmatta, eline, mamma, david, andreas, kenneth, en get
  • MORMOR OCH KALLE och alla båtar
  • david. som fyller år på måndag.
saknar inte: tingsryd, kattallergi, myggor

1 kommentar:

hej allihopa