söndag 24 juni 2012

28


fredag. var på en konstig couchsurfingfest i en konstig säkert skitdyr våning men bra utsikt (1).  aloe vera-dryck (2). drick aldrig detta. aloe vera ska man ha på huden, inte i munnen

chinawiese. wiese betyder äng eller gräsmatta på tyska

segelbåtparad (1). hans och nicolas bjöd mig på rösti (2). som potatisbullar utan själva bullen.

sen hade marcel bjudit oss till en fest i skogen där han skulle hjälpa till i baren under kvällen. nicolas visste lite vars det låg men var tvungen att kolla google maps ändå. förberedde oss på en 2km uppförspromenad genom rikemansområdet som festen dagen innan med helt andra människor, en slump men roligt. det tog en stund att gå i evigt uppför såklart men det var lugnt och vackert och harmoniskt. och tur för oss så satt ballonger (2) som riktmärken längs vägen  så man kunde hitta bra. när jag ser en skylt med ordet stöcke(3) vill jag gärna ta kort på den.



det blir ju mörkt här på kvällarna. 1. belysning 2. nån hade satt upp en UVlampa så mina sockar lös när jag ville gå och kissa. j bra grej så jag kunde hålla koll på mig själv3. ett band spelade. lät lite som takida. 3. kl 11 var det dags för kvällens höjdpunkt = marcel i baren. 4 och 5 är mystiska bilder på mig

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

hej allihopa