tisdag 29 maj 2012

neeeeeeeeeeej


campingen knäckte mitt immunsystem. nu blev jag förkyld mitt i sommaren. det är flera grader varmt ute men jag försöker ligga i den här sängen så mycket som möjligt... så kanske jag blir frisk

en annan grej jag är besviken över är att lars åkte ut big brother. nu är det bara dom tråkiga kvar!!!! jag till och med somnade imorse när jag skulle titta på gårdagens avsnitt. i kronologisk ordning hoppas jag dessa vinner 1. hanna 2. annica. jag hoppas inte amandus vinner. jag vet inte varför. kanske är jag påverkad av att alla sa i bikten att han helst inte skulle vinna. men jag tycker inte han är så rolig

2 kommentarer:

  1. Åh stackars dej, hoppas du blir frisk snart!

    SvaraRadera
  2. KRYA PÅ DIG GUMMAN!!! JAG OCH LEPPE HÄLSAR MASSOR AV FRISKHETSKRAMAR

    SvaraRadera

hej allihopa