onsdag 30 maj 2012

här är en lista

1. Nämn 5 ord som beskriver din personlighet? -fun fun fun fun... svensk
2. Nämn 5 ord som beskriver ditt utseende? - svensk. måste man skriva nåt mer än det
3. Vill du förändra ditt utseende? -kanske min hårfärg, den är lite vanvårdad nu igen typ ultrablonda slingor blandad med övrig mörk hårfärg. överväger att lasra bort mitt ärr på hakan. eller kanske bleka tänderna inspirerad/påverkad eftersom jag sett att dom gjort det så mycket i big brother. fast jag kommer nog aldrig orka ta tag i något utav detta
4. Har du ett jobb? - japp. är ju en supernanny veckodagarna ut i ända
5. Nämn 3 favorit-rätter? just nu skulle jag helst vilja äta: västerbottenspaj, rödbetor och getost, lussebullar
6. Hur sover du helst? - överhuvudtaget tror jag. ostört. inte för varmt eller för kallt.
7. Har du några allergier? - ja. pälsdjur främst. och lite pollen kanske, och citrusfrukter om jag är försvagad av något annat exmepel pälsallergi
8. Har du drömt ''sann-drömmar'' någon gång? nej men jag har haft en sömnparalys
9. Vill du ha barn? - nä inte nu iallafall. mitt vuxna jag kanske vill sen

10. Har du gått på maskerad? - jo det tror jag. . typ den här ovan hos maja när jag var utklädd till en käring
11. Vilken färg bär du upp som bäst? - kanske gammelrosa eller typ... gammelblå. om det finns nåt som heter så. såna lite urtvättade nyanser av alla färger tycker jag att jag kan bära ganska bra.
12. Vad innebär mode för dig? - jag vet inte. jag tänkte spontant att jag bara ville svara nåt bittert typ magra modeller och klädkonsumtion. men jag antar om man googlar mode så skriver nån att mode är kul.
13. Brukar du tröst-shoppa? - nej detta försöker jag undvika, man ska väl inte köpa grejer bara för att
14. Senaste inköp? - haha!
15. Betyder din familj mycket för dig? - jaaaaaaaaa jättemycket
16. Vem är den ansvarsfulla i familjen? - min mamma
17. Vem är den lataste? - nej jag tycker ingen är lat
18. Vem jobbar mest? - allihopen. andreas jobbar en hel del för sina betyg
19. Vem bryr sig mest om sitt utseende? - högst troligt jag
20. Vem är den mest kreativa? - säkert david. han är ju yngst. eller pappa, varenda år hittar han ju på en ny låt att skicka in till melodifestivalen

21. Vem har mest humor? - haha. jag tycker alla är roliga på sitt eget unika sätt. sorry. jag gillar min familj så himla mycket.
22. Är du nöjd med ditt liv? - nöjd?? ska jag vara det nu idag 29e maj inte ens 20 år gammal?
23. Hur ser dagens planer ut? - nu är kl redan 9. så jag ska sova.
24. Vilket humör är du på just nu? - lite trött. ok grundmood
25. Brukar du komma i tid? - detta varierar. men jag försöker iallafall. för det mesta ja tycker jag
26. Kan du laga mat? - ja, några rätter kan jag laga.
27. Har du några fobier? - nä
28. Vad drack du senast? - en kopp te
29. När gjorde du senast något riktigt dumt? - ja inte på ett tag tycker jag att jag gjort nåt som kan klassas under fliken riktigt dumt
30. Vad är dina svagheter? - tänker jag inte fundera på förens jag blir tvingad typ på en arbetsintervju

31. Saknar du någon just nu? - ja jag har väl rätt många att sakna
32. Får du ofta höra nedvärderingar? - nej
33. Röstade du i det senaste valet? - nej!! för jag fyllde arton först tre mån senare
34. Vad tycker du är motbjudande? - ibland om jag tänker på det mycket så tycker jag det är motbjudande att det finns så jävla mycket saker och att det hela tiden produceras mer och alla ba köper och köper
35. Är dina dagar fullbokade och stressiga? - nej verkligen inte
36. Hur många koppar kaffe dricker du vardagligen? - runt 1. max 2.
37. Vad läser du just nu? - tidningar på tyska vi får i brevlådan typ coop zeitung eller motsvarande från migros. innan jag ska sova brukar jag lyssna på jonas karlsson när han läser sin novellsamling den perfekte vännen
38. Nämn några ord du säger väldigt ofta? - ....öh. kanske wie gehts?? nein, doch, genau, danke, bitte, noch mal, viel spass IN DER SCHULE
39. Är du gravid? - näe
40. Har du någonsin hatat en färg och sedan börjat gilla den? - haha säkert. låter som en grej jag skulle kunna göra
41. Vad är det bästa med sommaren? - allt blir grönt. när man kan vara utomhus och det är behaglig temperatur

42. Vad är det värsta med sommaren? - när det är för varmt och man blir svettig och arg
43. Högklackat eller lågklackat? - lågklackat. eller ingen klack alls. jag fattar fan inte klackar
44. Sommar eller vinter? - sommar
45. Framgång eller lycka? - va. lycka??
46. Hemmakväll eller utekväll? - utekväll. va fan ska jag göra hemma
47. Hund eller katt? - är allergisk mot båda. men sven är ju katt så får svara det
48. Partner eller singel? - singel tycker jag är bra nu
49. Sminkad eller osminkad? - jag vet inte. alltså kul att vara sminkad för man ser bra ut. men jag hatar när man har smink och det är varmt ute så sminket rinner
50. Några få nära vänner eller många ytliga bekantskaper? - några få

1 kommentar:

  1. Gillar åttan och tolvan bäst!!!
    Vill veta mer om åttan sen när du kommer hem!

    SvaraRadera

hej allihopa