onsdag 22 februari 2012

22.2.2012

det som är bra med idag är att det är annikas födelsedag.

resten är att jag letar mitt visakort. jag var så mogen i lördags innan vi skulle åka till luzern att jag plockade ut saker ur börsen, typ betalkort och visakort och körkort som inte kändes nödvändiga att ha med sig ifall "något skulle hända" MENEEEEEEEEEEEEEEEE nu har jag tappat bort mitt visakort i mitt rum istället. jag fattar inte vars det tagit vägen. och det är bara det som saknas! hur kunde jag ta reda på alla kort utom visat

allt ligger på golvet för att jag tänkte att det kanske råkat hamna i nån byrå. det hade det inte. det är ett skämt för egentligen använder jag aldrig mitt svenska tramsiga fattiga visakort men nu är det ju så att jag ska åka till sverige om en vecka. då vore det ju kanske skön...t att ha tillgång till det sista av mina svenska pengar om jag vill åka buss eller köpa en kaffe eller handla nåt på monkirean eller övrigt ifall någon vill att jag ska betala något.

utöver det så skar jag mig jättedjupt i pekfingret idag på en... stavmixer. hahaha. jag stavmixrade mitt finger lite. jag orkar inte tänka på hur jag fick till det. har inte blött så mycket på länge. tog ett gummiband och satte runt för att strypa blodtillförseln så det kunde sluta. sen la jag på lite plåster och låtsades att det bara var en skråma. jag får se sen, när jag vågar kolla under

2 kommentarer:

  1. AAAAA jag dör vad obehagligt det lät. (ps. har blivit sjukt känslig för blod) Blev lite illamående nu. Stackars lilla fingret!!! Åh alltså har det som mardröm typ, att jag ska råka stavmixra mitt finger eller tunga om man vill smaka på någon smarrig smet som fastnat i mixerhuvudet. Tänk att man använder tungan för att komma åt de svåråtkomliga områdena och så ba köttar man sönder tungan för att mixern råkade köras igång. bläbläbläbläbläbläbläbl ska sluta tänka på detta nu! BTW hoppas verkligen du hittar ditt VISAkort! PUSS ÄLSKLADE DU SNART SES VI JU OCH DÅ BLIR DET ATT ÅKA LITE SKIDOR I MIN STUGA

    SvaraRadera
  2. vaaaaaaaaaa jag drömde i natt att vi var på monkirean (jättekonstigt för vi känner inte varann men jag skyller på feber). jag hade inga pengar så du lånade ut åt mig. det var jättesnällt.

    SvaraRadera

hej allihopa