måndag 23 januari 2012


här är en annan del av fredag kväll. mat som leopold lagade så jag kunde äta den till middag

till höger sitter en charmig fransyska som heter anne. det var även hennes lägenhet. leopold känner henne sedan förra året. hon är säkert frankrikes vänligaste själ, som bara låter en bo hos en trots att man aldrig träffats förut. och sen bjöd hon över oss att komma till hennes föräldrars hus för att hälsa på där nästa dag. det var bra

här är jag när jag firade med ett billigt vin som leopold unnade i en liten affär låg och som hade öppet sent i något gathörn. jag köpte en rulltårta där också. jag valde mellan syltfyllning eller helt vräkt i choklad. varför är det svårt att välja! jag köpte den vanliga med sylt för leopold röstade på det. men det finns ingen bild. vi åt upp den och njöt

2 kommentarer:

  1. alltså åååh du är ju så himla snygg. och jag vill också träffa fransyskor och dricka billigt vin och käka rulltårta. och jag vill se fler bilder från paris!!!

    SvaraRadera
  2. så himla ägigt!!!

    ja vi kan ta volvon dit i mars kanske beror ju på vädret osv osv!!

    SvaraRadera

hej allihopa