söndag 11 september 2011

jkjhl


åkte ner till parken vid china_garten idag med för att njuta av vackert väder och chips

haha alltså detta är så äckligt. varför kunde dom inte göra det ordentligt bara. nu blev ju vissa amputerade

den här var ju en hel gubbe iallafall. kolla att den springer så fort att huvudet böjs bakåt... hahahaha. jag och elin skrattade åt chips medans vi väntade på resten av au pair gang zurich 2011

här ringer hon efter dom också. alltså egentligen var det vi som var sena, så dom var redan på plats någonstans men vi fattade inte var.

tina dök upp med en fräsch jävla pastasallad från coops lågprismärke GRAND PRIX el. dylikt. fast den var äcklig tydligen. hahaha dom hade blandat kall pasta med majs och peppar typ ~~what a salad~~

sen fick vi tag i resten av alla så vi äntligen kunde ha lite quality swimming time. jag har fortfarande ingen proper baddräkt. använde en grön top jag köpte i lettland för 1 latt istället

jag börjar bli en seriös badtjej. jag och amanda badade ganska mycket. säkert mest av alla

sen började min kamera trilla isär igen. typ delen på objektivet som ger skärpa. sen dog batteriet. så det var allt tyvärr! jättebra bad-dag

hej då

2 kommentarer:

  1. vaa ofta det fortfarande är jätte varmt och att man fortfarande kan bada i zurich!! hur länge har dom sommar där? skönt

    SvaraRadera
  2. Fit 4 swim!! hang after skl 2day?

    SvaraRadera

hej allihopa