lördag 10 september 2011

hej
jag har bott här i fem veckor och en dag utan att fatta vars soprummet är. det börjar bli jobbigt nu när jag skulle vilja slänga mina sopor. om någon var hemma så skulle jag fråga men dom har åkt iväg till sitt hus i bergen allihopa

idag var det soligt och varmt väder så jag träffade några tjejer nere vid en park vid vattnet. jag har aldrig nånsin haft så här brun hud förut. det var så varmt att jag till och med badade i mina kläder för jag orkade inte svettas mer. i övrigt äger jag ingen baddräkt i schweiz. jag packade ingen för jag räknade starkt med min egen generella uppfattning om att bada. alltså att jag gör det helst inte. nu kanske jag måste köpa en ändå

ikväll ska jag stänga in mig i mitt rum och äta chips ur ett rör och lyssna på destiny's child. det är mycket pushig musik. i låten survivor så trodde jag först dom sjöng så här: you thought that i'd be fat without you... men alltså det var sad FYI. hahaha. dock att fat hade varit roligare

xoxoxoxoxoxoxooxoxoxoxo

1 kommentar:

hej allihopa