måndag 19 september 2011

helg#6


jag tror jag kan ha hittat värdiga motsvarigheten till tingsryd nu, för i fredags upptäckte jag att coops budgetmärke grand prix har ett utbud av öl också. för 0.45 frank får man den här härliga burken med starköl som smakar ganska illa. men som härdad öldrickare samt ekonomiskt geni så bryr jag mig inte. man kunde köpa lättöl också men den var dyrare! haha! älskar omvänd psykologi

här plankar jag en spårvagn medvetet. bredvid mig sitter bredvid ana. hon kan prata polska, ryska, tyska och så har hon lärt sig engelska själv genom musik och filmer. dessutom kunde hon härma några svenska fraser så bra att jag blev nästan förskräckt för det lät så svenskt

sen gick vi på en fruktansvärt pretentiös klubb för att vi kom in gratis. det var någon slags tjejkväll så då kunde man få VIPtjejpass in på nån VIpbar med utsikt över dansgolvet... som var tomt

dessutom hade klubben VIPhörnor utspridda lite varstans. för att vipfolk skulle kunna sitta och dricka redbull vodka bakom ett rött rep och titta på alla på klubben. lite som att gå på zoo för dom kanske

här är jag och en väldigt väldigt väldigt amerikansk tjej

senare kom det lite folk då slet vi oss från vipbaren och dansade på dansgolvet med de vanliga dödliga istället

klart slut! hej då!

1 kommentar:

hej allihopa