måndag 18 juli 2011

ströblogg 2011. 1

detta har hänt

jag har beställt en ny data för 7000 spänn. det var väl bra! då kan jag börja blogga här igen. man måste tänka på dom bra sakerna för annars mår jag lite illa över att behöva köpa saker som kostar mycket pengar. men pengar är ju även till för att spenderas.

jag vill veta varför det inte blev några bloggkommentarer på att jag ska flytta utomlands. det är ju en ganska stor grej men ingen reagerade på det så jag blev besviken. jag ska flytta till schweiz i skitlänge och ingen, inte ens en endaste tyckte att det var coolt. nån hade väl kunnat skriva att den skulle sakna mig iallafall.

kolla att jag jättejättegärna ville vara med på denna vimmelbilden

leopold har 2 vänner som heter skidoante och partyola. visst är det roligt. igår utanför tc när dom stängde så träffade jag först leopold sedan partyola och sedan sist av alla typ en kvart senare kom skidoo ut och pratade om tjejer och efterfest. vi fick ingen kontakt då men jag har iallafall sett vem han är. det är så roligt när man hört mycket om nån sen träffar man den och ba ja jaha

jag har fått sommarsjukan nu. jag har ont i halsen och i kroppen och innan jag åt 2st ipren hade jag även feber. imorgon ska jag åka tåg till stockholm sedan båt till riga. hoppas jag är frisk då. och sen kommer jag hem på fredag

hej då allihopen

9 kommentarer:

  1. Men gumsen du vet ju att jag kommer att sakna dig. Jag planerar ett pizzaätande i en tom lägenhet innan du åker

    SvaraRadera
  2. omg jag skäms! jag såg aldrig sista meningen i inlägget där du skriver att du ska flytta. Fml, jag har blivit så avtrubbad av alla headlines att jag inte lägger märke till detaljerna i livet :'(

    Men nu när jag vet är det skitcool. Ska du flytta 4-ever, eller bara för en lång tid, eller för några veckor?

    SvaraRadera
  3. hej. jag har också bott i schweiz! vad ska du göra/vart ska du bo?

    SvaraRadera
  4. EMMA!!! jag ska vara au pair i regensdorf som ska ligga ca 20min utanför zurich. vad gjorde du i schweiz? hade du kul? träffade du många vänner, vars bodde du etc. kan inte du svara/mejla mig på nellie414@live.se jag skulle bli dödsglad

    SvaraRadera
  5. jag tycker det är jättesynd att du ska flytta för jag har läst din blogg rätt länge nu och har velat träffa dig och bjuda på öl or something alternativt bli din kompis men nu kommer det nevervevevrv hända *gråt*
    jag ska på emmaboda dock så jag hoppas vi ses där så jag kan bjuda på ölen ändå

    SvaraRadera
  6. då kan du va me blondinbella

    SvaraRadera
  7. + dör så hårt när jag läser det att jag valde att ej kommentera sen tänker jag på att jag och pappa ska billuffa i europa tex nästa sommar då kan jag ju säga hej!!! + kram tänker på hur fint du kommer ha det men öh ja inga ord finns det att beskriva hur mycket jag kommer sakna min fina snellie. får jag gråta när du flyttar?

    SvaraRadera
  8. jenkan222222222onsdag, juli 20, 2011

    kan vi va me varann i helgen då kanske????????????????????? obs: ska ej på woodstock tror jag men öhhh kanske ej du heller om du kommer hem på fredag???

    SvaraRadera
  9. poängen är att lära mig spanska men mest klappar jag på hundar och går och ser bra band! jag kan lite spanska, mer än när jag kom, men inte sådär superflytande direkt hehe

    plus ja tack charmtrollens konung är jag, men 1 år!! Lång tid! tänk om jag flyttar då??

    SvaraRadera

hej allihopa