söndag 24 juli 2011

mobildokumenatation nr 8

det här projektet har ju fått ligga på is ett tag. men nu kommer allt det här nostalgiska från innan vi slutade skolan

1. hahaha! kul att någon stashade sin box california white ovanpå sitt skåp mitt i skolan 2. det här är från ett provrum inne på kii. jag provade ett par byxer bara för att jag ville gå in och kolla i provrummet för det verkade så fint

hahaha!!! den här är också från skolan. detta är vad som händer när man gillar fotboll jättemycket och råkar hejja på laget som inte vinner. en kille som heter micke gjorde så mot sin kompis jörgen som f.ö är malvins lillebror

här står leopold och maja

här står kim jag klara

jätterolig eline när hon skulle äta hamburgare också är hamburgaren typ lika stor som hennes ansikte. sen åt hon en glass

jag och maja satt och vaktade våran klassutställning en söndag i fyra timmar och det kom totalt 4 besökare varav en var en skön alkis som skrev hälsningar i gästboken. sen ritade maja i gästboken en jätterolig tjock tant som sa så här i en pratbubbla: glöm inte att rida på varje slida OJ jag menar sida

lite övrigt vi ritade i den gästboken

jag läste en kurs i textil i trean och sista uppgiften var att sy ett plagg i plastmaterial. här står alla glada kamrater från den kursen och ska redovisa

idyllen i majas stuga. den kvällen var så jävla fin vi typ bastade och piskade varandra med björkris. sen badade vi i sjön och åt middag

alla var så fina och glada och sen solbadade alla barbröstade i kvällssol tills det kom några män som hade rott ut i en båt och glodde

1. klara på väg till en viktig fotbollsträning inför SLAGET OM MIDGÅRD 2. denna bild är tagen från innan min uppkörning när jag väntade på trafikverket. min körlärare hade med sig sin pärm och på varje sida fanns det en massa post its. jag ba du är så bra på att använda post it lappar då han ba men kolla denna då så visade han framsidan på pärmen. jag såg inte vad det stod först men sen blev jag glad och sen klarade jag uppkörningen

en sak som var jättefin var att ettorna ordnade en utspark för oss med en massa lekar och sen var en tävling att man skulle baka en tårta. det var jätteroligt. jag och annika var i samma grupp och gjorde denna fina. hoppas ni ser vad det är

bilder från bästa dagen i mitt liv utom dagen när jag föddes. det var så hysteriskt roligt att ta studenten att jag nästan gråter när jag tänker på hur roligt det var. alla som har detta framför sig bör ta vara på det och verkligen gå in för att det ska bli en rolig dag sen när den kommer för sådana starka förutsättningar inför en bra dag får man typ 1 gång vart 10e år

2 kommentarer:

  1. stackars jögga :((((

    och så himla fin fitt-tårta! den ser xtra god ut

    SvaraRadera
  2. Love you mobildokumentationer och speciellt när jag är med!11111111 FAN SAKNAR DIG SÅ JÄVLA MYCKET!!!!!! Kan du komma och hjälpa mig med photoshop nån gång så vi får ses!?!?!?!?!?!

    SvaraRadera

hej allihopa