torsdag 5 maj 2011

viktiga saker på G i bloggy


satte döden i halsen när jag såg idag att jag hade 80 prenumeranter på bloglövin. nu känner jag mig tillräckligt viktig för att kunna involvera läsers i blogg, därför utlyser jag en mysig FRÅGESTUND över denna helg. fråga exakt va ni vill. om mig eller mina vänner eller om djur eller om ni har ett övrigt dilemma tex vilken färg ni ska färga håret i. jag ska svara så bra jag kan

ställ fråg jävel i kommentarsfältet

p.s tips e: jag kan kanske inte jättemycket om smink och mode men vet däremot saker om fårhållning, hur det är att vara allergisk, hur man lär sig dricka öl och om hur man är en bra vän

23 kommentarer:

  1. Jag undrar följande: Visst ska vi väl fortsätta umgås när vi slutar gymnasiet????? *ångesten*

    Vilket är ditt favoritfår av era får?

    Hur ska jag egentligen göra med min hårfärgning? Vill du ha mörkt forever men det känns så jävla onödigt att färga det innan sommaren eftersom solen alltid bleker det. Men om jag inte färgar så får jag min naturliga färg och jag hatar den. Plz help.

    SvaraRadera
  2. okejz jag har ett seriöst dilemma här då va. först var jag med en kille sen gjorde jag slut för han va dum sen sa en tjej att hon va kär i mig jag tänkte "spännande schpännande" så jag körde på det ett tag sen blev killen underbar och jag blev kär i han igen. jag gillar tjejen med men inte lika mycket tror jag iallafall fast jag vet nog att jag skulle kunna göra det och kanske mer ja antagligen. jag är trött på att vela fram och tillbaka mellan dessa två personer vem ska jag välja?

    SvaraRadera
  3. JAG VILL VETA ALLT OM SIGRID HON VERKAR SÅ JÄÄLAAAAAA HEFTIIIH!!!?!?!??

    SvaraRadera
  4. 1. Vad ska man göra när man går omkring på skolan och inte orkar vara social och helt plötsligt träffar man någon gammal högstadiekompis som bara måste prata med en om livet och frågar hur läget är och det enda man vill säga är; Hey! det sullar jag orkar inte prata med dig.
    2. Hur tackar man bäst för komplimanger?
    3. När du och jag har tagit körkort, kan vi då åka till min stuga och bada?
    4. jag undrar om du å ja kan umgås, vara vänner och äta lax efter gym nasiet.

    SvaraRadera
  5. Hur är man en bra vän?

    SvaraRadera
  6. heje!!
    fråga numero uno: när ska vi va me varann?
    2. vad ska du göra efter gymnasiet?
    3. hur lär man sig dricka öl?

    SvaraRadera
  7. När ska du lära mig dricka öl?

    SvaraRadera
  8. GLÖMDE EN!
    Nr. 2:
    får jag ett får av dig?

    SvaraRadera
  9. Frågor om att umgås:

    umgås du mest med killar eller tjejer?
    umgås du mest med personer i din egen ålder, äldre eller yngre?
    Hur många syskon har du och är du bra vän med dem?
    Orkar du umgås med kompisar i flera dagar utan uppehåll eller behöver du dra dig undan och vara ensam efter typ 5 timmar?
    Umgås du bäst när du är full eller nykter?
    Vad är det man får ut av att umgås med djur?

    ololo tänker på umgänge.

    SvaraRadera
  10. vem äru? alltså vi vet ju att du o din blogg är awesome, men ah som sagt, vem är du egentligen? :D

    SvaraRadera
  11. Måste fråga bra fråger nu, hör den dramatiska eminemlåten i mitt huvud ba: you only get one shot do not miss the chance to blow!!! typ, usch pressen..... OK

    Vad tycker du om denna nya facebook frågefunktionen?
    Varför tog du bort din septumpiercing?
    Vad är din favoritdrink? obs på krogen
    Slutligen: hur blir man "cool"

    SvaraRadera
  12. hur lär man sig dricka öl
    hur är man en bra kompis
    borde jag färga håret ginger fast det är så kul att vara naturligt blond

    SvaraRadera
  13. hej hej
    jag vill veta hur menskoppen är!! e d 1 värt köp, e d oskönt, e den fin osv

    vill även veta vad du tycker om pojknackar ^__^

    SvaraRadera
  14. jag vill mest veta hur man är en bra vän. alltså jag är väl snäll och så men har inte så mycket att säga öh. är dålig på att hitta på saker att göra. och ja jag vet klassiska svaren är ju "man kan bara vara tyst med" + "alltså se en film eller någe bara" men det fungerar ju inte 100% av gångerna. hehe.

    SvaraRadera
  15. när kommer du och thilde te malmö och dansar clog dance med mig och mina cuntry chaoskompisar?!

    SvaraRadera
  16. hej nellie
    vilka tre kändisar vill du ligga med och varför??? rangordning is mandatory

    SvaraRadera
  17. 1. hur e menskoppen???? nice? + vars köpte du den
    2. vilken är din sexuella läggning :D eller "vill du inte sättas in i fack"
    3. vad ska du göra senare i livet?
    4. vilket är ditt bästa band i världen?

    SvaraRadera
  18. * Ska du på några festivaler i år?
    * Äter du kött? Varför/varför inte?
    * Varför är min blogg så dålig? *ångest*
    * Är pannkakor en maträtt eller en efterrätt enligt dig?
    * Bästa boken?
    * Kan man döpa sin tänkta framtidskatt till Slaktarn eller är det sinnessjukt?
    * Chips är gott. Men vilken smak är godast?!

    /Tråkig

    SvaraRadera
  19. hej nellie
    hur långt ska jag låta håret växa innan jag gör två dreads på ena sidan?

    SvaraRadera
  20. hur skaffar man tjejkompsar?? This is ett seriöst och stort problem för mig för jag har ca 0.5 bra tjejkompisar men en massa fina killkompisar. Men ibland vill man ju ha nån sån där tjejjig tjej man kan göra tjejjiga grejer med, men jag ogillar tjejer generellt det är jobbigt.

    SvaraRadera
  21. ok vad är din syn på mensvärk
    vem är din idol på internet asså bloggare tumblare osv vad man nu är
    om jag var ett får vad skulle jag heta? kan man heta agnes om man är får?
    dricker får vin? kan de bli alkisar? vad hemsk fråga

    SvaraRadera
  22. vem är egentligen den lilla flickan som är med på så himla många bilder? finaste barnet, hon ser trött ut och trötta människor är så himla himla fina

    SvaraRadera
  23. får man ställa frågor fortfarande eller jag gör det ok vad gör man om ens föräldrar inte låter en göra någonting nästan?

    SvaraRadera

hej allihopa