lördag 14 maj 2011

NR IIII+I

MIN FRÅGESTUND DEL 5
hur skaffar man tjejkompsar?? This is ett seriöst och stort problem för mig för jag har ca 0.5 bra tjejkompisar men en massa fina killkompisar. Men ibland vill man ju ha nån sån där tjejjig tjej man kan göra tjejjiga grejer med, men jag ogillar tjejer generellt det är jobbigt.
alltso. det är ju kanske svårt att bli kompis med nån som generellt ogillar en. så antingen tänker du igenom vad det är med tjejer du inte gillar, om du tror din egen attityd spelar någon roll i det hela kanske du kan jobba på den. men sen e de ju även så att vissa pers passar man ihop och kommer överens med, vissa inte. sånt är ju inte så mycket att göra åt tyvärr!

vad är din syn på mensvärk
tycker inte det är jättekul. jag brukar ha mensvärk i en dag i månaden, då har jag ont och känner mig sjuk.

vem är din idol på internet asså bloggare tumblare osv
dodscool.blogspot.com tycker jag är jättebra blogg även in-grid detention.blogg.se

vad man nu är om jag var ett får vad skulle jag heta?
fåret shaun??? om du var ett får som min mamma hade så skulle du helst heta något på D, kanske dagnes


kan man heta agnes om man är får?
ja det går nog bra

dricker får vin?
jag vet ej om får dricker vin men jag har varit med om en annan grej. vi hade ett får som blev halt förut. min mamma hade inte råd att ta hit vetrinären den månaden för vi hade redan vetrinärkostnader uppe i 7k, så alla var sorgsna. men då fick min mamma en idé och gick på apoteket för att köpa flytande ipren och en liten spruta. också kom hon hem och fyllde spruta på 5ml och gick ut för att mata halta fåret med det. då började han bli bättre. en dag frågade jag om han inte tyckte det var äckligt med flytande alvedon (jag tycker iallfall det är det) men min mamma sa att hon tyckte det verkade som han till och med tyckte det var gott. så antingen har får smak för saker som smakar konstigt eller så gillar dom att bli matade.

kan de bli alkisar?
säkert om dom har dumma ägare som matar får med alk

vem är egentligen den lilla flickan som är med på så himla många bilder? finaste barnet, hon ser trött ut och trötta människor är så himla himla fina
det är min kusin som bor precis bredvid mig, så vi träffas väldigt ofta. hon heter eline och är 4 år gammal. det kanske ser så ut, men hon är inte ett särskilt trött, utan väldigt piggt barn. hon har varit jättesen i sitt tal, och nu är hon sen i sitt uttal så vissa saker måste hon upprepa också måste man ha fantasi när man lyssnar. det senaste ordet hon lärt sig är vacker, vackett säger hon om allt. när jag lyfte henne i eftermiddags tittade hon på en tavla också sa hon att den var vacker, sen hade mamma köpt några smycken då tyckte hon dom var vackra sen gömde hon sig under ett täcke och sa kom nellie, det är så vackert härinne


vad gör man om ens föräldrar inte låter en göra någonting nästan
detta kan vara, låta och kännas jättejobbigt MEN om man tycker man är orättvist behandlad måste man nog konfrontera sina föräldrar om det, och be om att bli tagen på allvar. man kan förklara att det kväver och att överbeskyddande föräldrar inte ger ett överförsiktigt barn som resultat, utan snarare tvärtom. lycka till!!!!!!!

6 kommentarer:

  1. alltså eline e fan hur söt som helst

    SvaraRadera
  2. *hedrad och rörd *

    btw, fan vad mycket mera du äger än mig, jag kunde aldrig ha en frågestund, om jag inte låtsades vara anonym och kommenterade på mitt egen inlägg med fabricerade frågor ololo

    SvaraRadera
  3. jag har en fråga till frågestundenm är det för sent nu eller kan du svara på den

    SvaraRadera
  4. fråga kan man ju alltid fniss puss

    SvaraRadera
  5. hej! alltså du, är eline din syster? för ni är så sjukt lika. och snygga. söta. coola. m.m bäst.

    SvaraRadera

hej allihopa