söndag 15 maj 2011

måste ha en studentklänning kan ni bestämma jag orkar ej


bikbok 399 kr
fin vit präktig 60tal. finns även i gul

bikbok 399 kr
ultrapräktig baby doll bäbis lolita 666

rut mfl 199 kr
vilken färg röd eller blå. bra pris. gullig

rut mfl ca 250 kr
vill ha denna så jävla fin dock mer hej jag är en tjej som ska spela tennis än hej tar studenten denna dag. men ska en verkligen köpa vit klänning för 400 spänn på bikbok bara pga student. känner att klänningen kommer ju för fan inte ens vara vit längre när jag obligatoriskt spillt en massa öl över den

mvhj
hjälp

18 kommentarer:

  1. jag röstar för 1 eller 2. mest 1an för det är mest du. den kommer du trivas i. man ska ha något som speglar en själv (inget fejk liksom) och något som du kan vara bekväm i hela dagen. du var superduperfin i 1an.

    SvaraRadera
  2. den första eller den sista!

    SvaraRadera
  3. den första. helt klart och utan tvekan, den första

    SvaraRadera
  4. jag tycker första klänningen!

    SvaraRadera
  5. personligen gillar jag nerskitade vita kläder med gamla vin/öl/kräksfläckar på, även om inte allmänheten tycker det är socialt accepterat. annars var alla klänningar lika fina, köp det du tror du kommer använda mest!!

    SvaraRadera
  6. tycker den första var finast

    SvaraRadera
  7. Jag gillar den första! kram!

    SvaraRadera
  8. nr 1!!!!!!!!! men du kan ju kompromissa och köpa den i ljusgul så kan du använda den flera gånger!

    SvaraRadera
  9. VIll du matcha mig så ta den övre!!!!! :D:D:D:D:D:D

    SvaraRadera
  10. Första eller sista! Man behöver faktiskt inte ha typiskt studentigt!

    SvaraRadera
  11. jag tycker du ska köpa den första i gult!

    SvaraRadera
  12. nr 1 :) men åh vilka fina! synd man inte har rut mfl här . åhhh. de andra klänningarna var också superfina åhh.

    SvaraRadera
  13. första var nice. simpel och fin!

    SvaraRadera
  14. 1an eller den rödblommiga eller ja kanske 1an fast i gult va!

    SvaraRadera
  15. ettan var cpfin ju!!! men en skönhet klär ju i allt hihhiih

    SvaraRadera

hej allihopa