måndag 16 maj 2011

mobildokumenation nr 7½


har legat på slösidan med detta därför kommer ni uppleva ett glapp på ca 1 månad tex detta var innan umeå open när vi var lite med herman 4 ever

tror ni jag och maja blev glada på tc när det fanns toaletter så man kunde kissa 2 st samtidigt bredvid varandra *in heaven*

1. im beautiful in a way cause god makes no mistakes im on the right track baby i was born this way B-) 2. ville jag även förklara för denna fågel på djurmagazinet som satt i buren all alone. mmsade den till thilde och frågade om hennes föräldrar kunde köpa den för dom har 2st nymfparakiter redan men tror ej det blev något av

1. hahaha 2. hahahaha

en tröja jag sytt och tryckt på i skolan

plus kolla man kan ta panoramabilder med min telefon, vad man nu ska med det till

maja ville jättegärna att jag skulle ta den här bilden när vi var på brandstationen

nu e de slout

4 kommentarer:

  1. vad fint. jag var också på umeå open hoho! :D

    SvaraRadera
  2. Vill du testa sommarens coolaste grej?!

    Segway-lappen!

    HAHAHAHA lol

    SvaraRadera

hej allihopa