tisdag 17 maj 2011

hej gumman

1. Hur gammal är du om 5 år? 23
2. Vem var den sista du träffade? jag träffar klara just i detta nu
3. Hur lång är du? 165 cm
4. Vilken var den senaste filmen du såg? himlen är oskyldigt blå
5. Vem ringde du senast? klara terolorltlorol vi sitter ihop
6. Ditt senaste SMS? mottaget: ja fast det var slut under diskussionen trodde ja skulle dö slem som fan skickat: jahaa åå stackars :(
7. Vad är helgens planer? jag ska visa amandas kläder på alternativa modevisningen under kulturnatta på lördan fniss
8. Föredrar du att ringa eller skicka SMS? jag ringer bara om det är bråttom/om nån inte svarar på sms PGA sms är gratis. men om det var gratis att ringa folk skulle jag "föredra" att ringa för det är mer effektivt plus man får inte ont i tummen
9. Är dina föräldrar gifta eller skilda? inget av dom
10. Vilken ögonfärg har du? blå
11. När vaknade du idag? 0600 dock jag klev upp 0648
12. Har du någon gång hittat en katt? asså jag hitta ju sven på blocket
13. Vilken är din favoritplats? en plats i solen B)
14. Vilken plats föredrar du minst? vildmannen hahfasifsAHFAS LOL

2 kommentarer:

  1. hahahahha fun fun fun fun!!!!!!!!

    SvaraRadera
  2. Jag vet inte om jag är så rar men jag hoppas på att jag är född sån!

    SvaraRadera

hej allihopa