onsdag 16 februari 2011

mobildokumentation 5


1. om ni tittar noga så ser ni att det kör en bil på trottoaren! det är en polisbil. den körde upp och rundade hela bilkön. ja men bra att jag fick se att poliser kunde göra så i praktiken så jag 2. äntligen kunde bli godkänd på fas C i körteori

det blev fel på pappas bil när jag övningskörde. oljelampan började lysa och då har man ju i sin körteori fått lära sig att man inte ska köra längre så då ringde vi efter kenneth som fick bogsera oss med sin jeep

vi följde med jessica ut på aschanska när hon fyllde 18. hon köpte en bloody mary i sin födelsedagsära medans thilde spexade

thilde på denna bild så jävla japansk

TRÄFFADE JU ÄVEN AGNES BERGENDAHL

annika skulle skriva sms så då la hon sin macka på huvudet. den andra bilden är ett dagboksinlägg hon skrev om sin bror när hon gick i tvåan

1. levande konst från resturang vildmannen vs. insidan av annikas skåp förevigat innan hon tog bort allt utom jonas karlsson och kondomen (rätt).

6 kommentarer:

  1. Dina bästa blogginlägg = mobildokumentationerna. Mest för att jag är med så mycket efttersom jag är med så mycket i ditt liv

    SvaraRadera
  2. så himla bra affisch på Jonas, annika, vars har du fått den???

    SvaraRadera

hej allihopa