torsdag 17 februari 2011

förargliga saker jag gjort sedan min 18årsdag


jag har varit på dåligt humör hela dagen idag. anledningen till detta är att jag igår kom på att jag nu är 18 år gammal och därmed får handla på tradera. jag blev så jävla glad när jag kom på det. jag kände en blandning mellan följande känslor: nu är jag vuxen + nu ska jag göra ett fynd. så jag ville prova köpa något. ja också bjuder jag 10kr på en massa saker som jag halvt vill ha om det är billigt, till exempel olika kläder och en parfymflaska som det är mindre än hälften kvar i. sen gick jag och la mig. öppnade ett vinnarmail imorse om att jag vunnit parfymen jag ba haha!!!!!!!!!!! sen öppnar jag mejlet då står det så här:

hej & grattis till den vunna auktionen.

10kr +50kr frakt = 60kr

ja men jag orkar inte mer. jag är nu arg pga
A)50 kr FRAKT!? i mitt huvud: 10kr + ölen jag skulle dricka i helgen = 60 kr.
B) alltså ok att det är mitt fel att jag inte tänkte så mycket på att man måste betala frakt. men då plus det här: i annonsen stod det att frakten skulle vara 40 kr men hon ba jag missberäknade. och att detta hände sist jag och min mamma skulle köpa en grej på tradera också. alltså att jag får någonting billigt och då helt plötsligt stiger fraktkostnaden. jävla svin! jag är så fruktansvärt övertygad om att jag blir lurad. även om det bara är 10 kr. liksom addera anledning A så handlar det om 21% av ett sexpack tingsryd
C) jag måste sluta "bara" köpa saker. alltså hur kan principen vara
att gå in för något för att man vill ha det < att gå in för något för att göra ett fynd

dessutom att parfymen är avril lavignes black star. har + denna känslan pga detta även haft hennes vidriga nya låt what the hell på hjärnan. ja alltså om ni inte har hört den så kan jag berätta att hon sjunger så här all my life i've been good but now i-i-i-i'll make you what the hell. jag såg videon på mtv en morgon när jag vaknade bakis hos thilde och den går ut på att avril går omkring och är dryg mot en kille som gillar henne. ja men vem gör ens så utom avril lavigne. jag känner verkligen att jag kan sympatisera med den killen, det känns lite som att jag är han och att systemet på tradera är avril som made me what the hell

4 kommentarer:

  1. hahha jämförelsen med avril + killen. ahhah, skrattade

    SvaraRadera
  2. När jag var i Tokyo ett tag sjöng jag alltid Avril Lavigne på karaoken. Vet inte varför!!!??? Och nu i efterhand mår jag lite dåligt varje gång jag tänker på det.

    SvaraRadera
  3. åå usla black star
    hittade tokio hotelstövlar på tradera, de kanske kan matcha!!! hahaha skoja va dum ja är
    aupairworld.com är sidan, skapa en användare och sen är du fit for fight, jag blev medlem på tisdan och på fredan hade jag resebiljett till drömfamiljen + tre till som hört av sig! haha

    SvaraRadera
  4. lider med dig gmn det blir alltid trubbel på tradera...

    SvaraRadera

hej allihopa