torsdag 20 januari 2011

till alla tjejer


dåligt angående långt hår:
1. det fastnar långa hårstrån på armarna som ger upphov till en halvkittlande känsla och det är jättesvårt att lokalisera hårstråt för att få bort det
2. ständigt kluvna hårtoppar
3. jobbigt att tvätta

bra angående långt hår
1. så jävla jävla fint
2. man kan sätta upp det
3. prestige att ha långt hår

allmänt angående kort hår:
1. drygt att spara ut
2. svårt att sätta upp
3. obligatoriskt att fixa men dock lättfixat
4. vuxet
5. lätt och billigt att färga om man vill göra sånt
6. inga problem med hårstrån som fastnar på armarna

4 kommentarer:

  1. du är så jävla fin i långt hår för ditt är så stort och flygigt och så (varför används ordet flygigt alltid som något dålit??? tycker det är asfint)

    SvaraRadera
  2. Ett annat plus med kort hår är att det passar dig så oerhört bra! det är så jävla snyggt på dig.
    Dog den där dagen då du kom in på körskolan nyfrissad och allt. Ja baaaa WOW så vill jag också se ut!!!!

    SvaraRadera
  3. hallå du är så jävla snygg i kort hår att man trillar av stolen. ärligt. du har typ den snyggaste frillan jag vet och passar bäst i den. tänker ibland att jag vill klippa den, sen tittar jag på bilder på mig i kort hår med lugg..................................

    <3<3<3 du är superfin och långt hår är överskattat

    SvaraRadera
  4. håller med hanna. totally

    SvaraRadera

hej allihopa