onsdag 19 januari 2011

det finns mycket att se fram emot


att det blir lite ljusare varje dag
när snön smälter
äta chips
april maj juni juli augusti
ta körkort

ni som tycker det är kul med vinter kan ju fortsätta åka eran slalom, skidor, spark. jenny åkte spark till systemet när hon var i vindeln, alltså jag hade gärna velat se det. om nån kunde ha filmat det och sen monterat upp en tvskärm i taket så jag fick vakna till den sekvensen varje dag. alltså den som kom på sparken! så jävla smart. när man har en spark man ba ja det kanske är halkigt men det är 1dast till min fördel idag. fast jag + sparkar = jag är inte så jävla bra på att sparka + min spark har ruttnat

5 kommentarer:

  1. Jag sparkade igår. Till coop på haga. Funderar på att leta rätt på ett cykellås och börja sparka till skolan. Fatta alla nerförsbackar som är på väg till och från skolan wooohoooo

    SvaraRadera
  2. när du tar körkort kör hit och säg tjena, bara två timmars resa, nice

    SvaraRadera
  3. tycker så mycket om sånna här inlägg ba *relaterar*

    SvaraRadera

hej allihopa