tisdag 7 december 2010

rensar upp bland utkasten

2010-11-30
Maja Carlsson
00:04
kom och tänka på en rolig grej. eller det var ju tråkigt egentligen. Men alltså, KIm när du blev påkommen när du skulle smita in på Urkult för att en kille trampade på dig när du låg under en gran. HAHAHAH alltså HAAH feerlåt
Kim Jakobsson
00:05
haahhaha
alltså
kan man ha mer otur
var ju så jävla packad också :(:( så när jag skulle ta mig tillbaka
så ramlade jag ner för typ hela baken

2009-11-07
har även en tvättäkta bula på knät. fick den för att jag slog i jennys vardagsrumsbord. den gör ganska ont men jag tycker nog att den är mer häftig en den gör ont för jag har nämligen inte haft en bula sen jag var liten. har försökt ta kort på den men det går inget vidare, så jag kanske kan återkomma senare med det.

hej då!

2009-06-18
gillar att någon i min familj spillt läsk på golvet och sedan ej torkat upp det. har läsk på strumpbyxan nu.


2009-06-04





2009-05-27
anna du är alkoholpåverkad gå ner
en period i mitt liv brydde jag mig väldigt mycket om hur många bloggkollare jag hade, men det gör jag inte längre för det är inte viktigt. här har jag gjort en lista på saker som är viktigare:
* ha en katt
* inte vara pälsallergiker
* tycka om sig själv
* gå i skolan
* inte läsa språk bara för att man fick meritpoäng
* hoppa av språket i tid om man tycker det är tråkigt
* äta bra mat
* läsa böcker så man lär sig något

2009-05-24
kulturnatten

3 kommentarer:

  1. tack gumis!! men asså jag vet inte hare lite körit med skolan i veckan och ska klippa mig imorgon. kan du i helgen? skulle gärna vilja!!

    SvaraRadera
  2. ändå en fin bild. ska fan spara den

    SvaraRadera

hej allihopa