onsdag 8 december 2010

mobildokumentationer

det bästa med min mobil förutom att den är rosa är att den har en kamera

bild nr 1 föreställer thilde och bild nr 2 är anteckning av min o majas funderingar kring de positiva hälsoaspekter som finns med att köra bil

thildes nympfparakit bosse en fin men ganska sur fågel

när jag och maja gick på sftoaletten tillsammans och kissade hahaha!! bra minne!! . bild nr2 förestälelr ljusfestivalen

har du hört va killen e cp

en gång när maja hade skolkat förmiddagslektionen tog jag denna bild på henne som straff

asså jag o klara och sen bara jag

fan va full du blev den kvällen maja

1 kommentar:

  1. Hahahah Man kan känna sig cool i bilen. DET ÄR JU JÄVLIGT VIKTIGT!!
    Asbra mobildokumentationer Nellie och förresten vem vare som blev full om jag får fråga? hihihi

    SvaraRadera

hej allihopa